Přepnout na plnou verzi

Root.cz

Názory k článku Historie vývoje počítačových her (22.část - hry pro konzoli Sega Master System)

Přidat názor
Josef Pavlik 12. 4. 2012 9:48

Aztecka pyramida?

Pyramida ze hry Montezuma's Revenge se mi zda spis Mayska nez Aztecka. Netusim, jestli Azteci staveli pyramidy ani pripadne jak vypadaly, ale ta pyramida z obrazku vypada presne jako ta, na kterou jsem osobne vylezl v Guatemale a ta byla Mayska.

Pavel Tišnovský 12. 4. 2012 13:55

Re: Aztecka pyramida?

Hmm popravde receno nevim. Predkolumbovska stredni a jizni Amerika me vzdycky zajimala a skutecne mayske pyramidy vypadaji podobne (mozna maji jeste i vetsi pomer vyska:sirka), ale Aztekove meli podobny styl: http://en.wikipedia.org/wiki/Templo_Mayor. Skoda, ze vetsina jejich prace je nekde pod Mexico city :-| resp. se z toho postavily kolonialni stavby.

V kazdem pripade Montezuma evokuje Azteky, takze se kdyztak omlouvam za mateni :-)

Pravidla pro diskutující - neregistrovaný 12. 4. 2012 19:32

Re: Aztecka pyramida?

Přidáním čtenářského příspěvku do diskusí či fóra souhlasíte s tím, že budete dodržovat následující pravidla. Při jejich hrubém porušení se vystavujete riziku smazání příspěvku, jeho modifikaci, v krajním případě i zablokování přístupu do diskusí.

ajne - neregistrovaný 12. 4. 2012 21:54

Re: Aztecka pyramida?

A jako co? To má být co?

Michales - neregistrovaný 13. 4. 2012 12:28

Re: Aztecka pyramida?

Pěkné ukázky her Master Systému zde> http://youtu.be/jK4zCGAUaPA

Ivo - neregistrovaný 12. 4. 2012 11:50

Spy vs Spy

Tie postavicky v hre Spy vs Spy nie su zlodeji ale ako sam nazov hry hovori su to spioni. (Spion proti spionovi)

lobo - neregistrovaný 12. 4. 2012 16:49

Re: Spy vs Spy

spion ako zlodej...
to mi tie dolamane joysticky nevrati :-)

ajne - neregistrovaný 12. 4. 2012 11:56

Re: Historie vývoje počítačových her (22.část - hry pro konzoli Sega Master System)

Taky jsem si jako předřečník všiml chyby, kdy pan Tišnovský označil špióny za zloděje :-) Asi nějaký vžitý omyl z hraní v mladším věku na Atárku. Ale jinak opět článek, který jsem zhltl jedním šmahem.

Jinak k SMS, koukal jsem na obrázky a na YouTube na videa a musím konstatovat, že proti např. také osmibitovému Atárku je grafika her podstatně lepší. Po zvukové stránce mi asi je zase sympatičtější Pokey. Navíc, podle příspěvku pod minulým článkem existovaly i verze s ještě osekaným zvykovým subsystémem, tam to vůbec nestálo za moc.

Pavel Tišnovský 12. 4. 2012 13:58

Re: Historie vývoje počítačových her (22.část - hry pro konzoli Sega Master System)

Pravda, jako mali jsme jim rikali zlodeji ;-)

To stejne je s POKEY - ja jsem na jeho zvuk i pouzivany triky zvyklej, ale treba komodoristi ho nemuzou vystat :-)

Ad grafika: ve skutecnosti ty screenshoty trosku lzou, stejne jako screenshoty z emulatoru Atarka. Chce si vyzkouset obraz na realne televizi z CRT, ono se to navic jeste prirozene rozmaze (+ na NTSC pridaji dalsi barvy :-), takze zadne kosticky.

ajne - neregistrovaný 12. 4. 2012 14:11

Re: Historie vývoje počítačových her (22.část - hry pro konzoli Sega Master System)

Možnost vyzkoušet na CRT nemám, ale koukal jsem na záznamy na YouTube, ty to přece jen přiblíží. A grafika je lepší, než na Atari. Asi to bude přeci jen novějším datem, i když se jedná o osmibity :-) Jinak POKEY vs. SID, to jest věčná debata :-D

další
Přidat nový názor Přepnout na plnou verzi