Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (9.část - hry pro konzoli Atari 2600 uložené ve 2048 bajtech) od Biktop - No tak ne že by neexistovali. Ale je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 1. 2012 10:57

    Biktop (neregistrovaný)

    No tak ne že by neexistovali. Ale je jich málo. A pokud jde o mobily a podobná zařízení - právě zde bych řekl, že jsou docela velké rezervy v tom, co se píše a v tom, co by napsat šlo. Jako celoživotní embedded vývojář jsem potkal už spoustu kódu pro různá podobná zařízení a musím říci, že ani v této oblasti se už s vývojem nikdo příliš nes...piplá. Zrovna ta malá zařízení jsou obvykle založena na technologiích, které se dají obsáhnout v jedné hlavě, na procesorech, u nichž je "ruční" optimalisace v Assembleru stále vysoko nad schopnostmi překladačů (jednak kvůli tomu, že instrukční sady jsou jednoduché a přímočaré, dále kvůli tomu, že ty překladače rozhodně svými kvalitami v generování kódu nevynikají), takže využít by se dala mnohem lépe. Ale je to jako se vším - pokud není tlak ze strany poptávky, tak to pochopitelně nemá cenu dělat.